کد مطلب: 173317
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل خبرداد:
آغاز طرح امداد و نجات نوروزي هلال‎‏ ‌احمر اردل از هفته آينده
تاریخ انتشار : 1397/12/20
نمایش : 1120
رئيس جمعيت هلال‎‌احمر شهرستان اردل از آغاز طرح امداد و نجات نوروزي از 25 اسفند امسال تا 17 فروردين 98 به مدت 22 روز خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، شيروان خسروي  رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت: همه‌ساله ما از چند روز قبل از تعطيلات نوروز و در ايام نوروز با استقرار اکيپ‌هاي نورزي هلال احمر به منظور راهنمايي مسافران و تحويل نقشه راه‌ها، توسط جواناني که از قبل دوره‌هاي لازم را طي کرده‌اند سعي مي‌کنيم براي مسافران جاده‌ها را امن کنيم.

ظفري اظهار کرد: هلال احمرشهرستان اردل با سه پايگاه امداد و نجات اقدام به ارائه خدمات در ايام نوروز مي‌کنند که از تاريخ 25 اسفندماه تا 17 فروردين 98 سه اکيپ امداد و نجات به صورت شبانه‌روزي فعال مي‌باشند.

وي با بيان اينکه پايگاه‌هاي جاده‌اي در طول سال هميشه فعال مي‌باشند افزود: اکيپ‌هاي امدادي در سه مسير سه‌راهي اردل کاج، شهر دشتک و شهر سرخون آماده خدمت‌رساني به مسافرين نوروزي مي‌باشند.

رئيس هلال احمر شهرستان اردل خاطرنشان کرد: امدادگران و اعضاي جوانان در اين طرح  با عشق و علاقه شخصي و با گرفتن دستورات ديني و پايبند بودن به دستورات الهي خود را وقف مردم مي‌کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg